Voor jezelf beginnen

Je eigen bureau?

Voor jezelf beginnen? The People Company is een formule voor arbeidsbemiddeling, begeleiding en HR advies en waar zelfstandige ondernemers zich bij kunnen aansluiten. Juist die ‘ondernemende’ samenwerking bundelt krachten en geeft absolute meerwaarde aan de dienstverlening voor klanten. Immers, ondernemende mensen staan garant voor de beste oplossingen en lopen net iets harder voor hun relaties. Zo bieden wij een breed scala aan uiteenlopende ‘people’ oplossingen.


Vrijheid van handelen

Als deelnemer wordt je bij ons niet gebonden aan een postcodegebied om daar binnen te blijven met ondernemen. De mensen van The People Company zijn allen zelfstandig en hebben ruime ervaring opgebouwd in uitzenden, human resources of als intermediair. Wij willen graag groeien met prettige en ondernemende mensen. Heb jij ervaring in onze branche, beschik je over ondernemende en contactuele talenten en zie je het voordeel van de vele faciliteiten die wij bieden, dan zijn wij jouw partner.

Samenwerken vergroot kansen

Zelfstandig acquireren met behulp van handige faciliteiten



Je eigen bureau vanaf 65,- per maand.

Wij faciliteren onder meer uitzenden, waaronder het voorfinancieren van lonen, maar ook debiteurenbeheer, en we bieden zelf goede werksystemen aan om in te werken. Je staat er nooit alleen voor, je kunt altijd op ons terugvallen en als je goed en makkelijk contacten legt, dan kun je snel succesvol zijn. De samenwerking hebben wij ook in financiële zin uitermate gunstig afgestemd. Dat is volgens ons een ‘unieke samenwerking’ en dat leidt altijd tot vermenigvuldigen!

Wie zijn wij

The People Company is gespecialiseerd in uitzenden, werving en selectie, payrollen, testen en outplacement. Alles gericht op ‘people business’. Anders gezegd: de klik tussen mens en werk. Wij adviseren en begeleiden kandidaten, werkzoekenden en werkgevers bij het uitzenden, werven en selecteren, begeleiding naar werk, psychologische testen, HR scans, outplacement, workshops en 2e spoor reïntegratie. Wij werken inmiddels vanuit meerdere landelijke vestigingen.

Onze missie

The People Company heeft als doelstelling om op een professionele en integere wijze samen te werken met haar relaties (klanten, kandidaten, leveranciers) en dit op transparante en zakelijke wijze te realiseren, met als doel om oplossingen te bieden voor talrijke mens & organisatie vraagstukken. Voor de mensen van The People Company geldt dat zij waarden als klantgerichtheid, kwaliteit, expertise, samenwerking en integriteit hoog in het vaandel hebben staan.

Samenwerking

Wij beheren de formule, waaronder alle online & offline marketing, social media, werksystemen en -documenten. Jij zorgt zelf voor het leggen van contacten met werkzoekenden en werkgevers. Je kan je volledig blijven focussen op de inhoud van de opdrachten. Verder denk je mee met klanten hoe ze hun organisatie kunnen verbeteren door de diensten die je hebt gepresenteerd. In ieder geval wij helpen je, zodat je er niet alleen voor staat!


Wij zoeken collega's

Doe wat je altijd al had willen doen!


Je werkt met onze website als belangrijkste ‘uithangbord’ op het internet, dagelijks nieuwe CV’s in eigen CV DATABASE bekijken en vacatures plaatsen via de VACATUREMANAGER. Wij regelen de benodigde contracten volgens de NBBU CAO, betalen lonen van uitzendkrachten vooruit en zorgen voor het innen van de facturen bij jouw klanten. Wij helpen je volledig bij het financieel administratieve beheer van uitzenden. Je focus gaat volledig naar het bemiddelen van personeel en het onderhouden van relaties met werkgevers. Kortom, ondernemen met beperkte risico’s en gebruik maken van goede faciliteiten staat bij ons centraal. Daarnaast hebben wij eigen TESTEN in beheer en programma’s gericht op outplacement. Je kunt klanten dus volledig pakket aanbieden van diensten.

Je hebt ervaring opgedaan als intercedent, uitzendbureau manager, recruiter, HR manager of zelfs directeur. Je legt op prettige wijze contacten met potentiële klantrelaties, kandidaten en collega’s. Je hebt affiniteit met ‘people’ business. Verder kun je zelfstandig werken, ben je ondernemend ingesteld en weet je kosten / baten goed te overzien. Je bent integer en hebt een professionele instelling. Je kiest bewust voor zelfstandig ondernemerschap en niet voor een loondienstverhouding.

The People Company biedt een uiterst professioneel ingerichte formule. De formule is modern en innovatief en gericht op bevordering van onderlinge samenwerkingen.

The People Company biedt een formule waarbij je slechts rekening hoeft te houden met een vaste maandbijdrage van slechts 65,- per maand. Wij kiezen daarbij voor collegiale samenwerking, uitwisseling van kennis en activiteiten en willen samen bouwen aan een mooie toekomst waarbij iedere collega profiteert van zijn of haar eigen ondernemerschap. Belangrijk is dat jij je realiseert dat jijzelf acquisitie en verkoop moet regelen. Wij kunnen je niet helpen met het telefonisch acquireren of het bezoeken van potentiële leads in jouw regio. Dat zul je echt zelf moeten doen.

Voordelen van onze formule


Je eigen werktijden bepalen

Waarom wil je ondernemer worden en geen werknemer? Vaak omdat je zelf wil beslissen, veel vrijheid van handelen, eigen keuzes maken en vooral zelf wilt bepalen op welke tijdstippen je actief wilt zijn. Dat kan met behulp van onze formule. Vooral het gemak, continu ondersteuning en beperkte risico’s bij het uitzenden zorgt voor aangenaam ondernemen.

Vanuit huis starten is mogelijk

Je hebt geen duur kantoor nodig, wel een normale internetverbinding en een telefoon om werkzoekenden en werkgevers even te bellen voor afspraken of zaken te bespreken. Wij denken dat je eenvoudig moet beginnen als starter en niet direct op een dure A-locatie moet gaan vestigen, tenzij je al over kantoorfaciliteiten beschikt.

Altijd ‘knowhow’ aanwezig

Je staat er niet alleen voor. Wij hebben inmiddels vele jaren ervaring opgedaan als professioneel intermediair. De kennis die we hebben brengen we graag over. Je kunt bij collega’s altijd even aankloppen voor een vraag. Bovendien hebben wij voldoende ervaring en expertise in huis, waarop je een beroep kan doen.

Voordelige formule 65,- per maand

Wij werken met een vast maandbedrag van 65,-. Wij kennen géén afdracht op omzetresultaat. Dat is wel net zo lekker. De contractperiode is minimaal een jaar en daarna kan je altijd opzeggen met een opzegtermijn van 3 maanden. Dat houdt je kostenstructuur namelijk overzichtelijk en je kunt eenvoudig begroten, zodat je focus uitgaat naar kandidaten en klanten. Wil je nieuwe faciliteiten centraal inkopen dan zijn dat additionele kosten. Uiteraard verzorg je zelf de actieve acquisitie en verkoop!

Passie voor dienstverlening

We kunnen veel vertellen, maar het is gewoon erg leuk werken in de uitzendbranche, je eigen uitzendbureau, werving & selectiebureau of als je meer adviesgericht bent in de HR consultancy. Je hebt veel contact met mensen, zoals klanten, kandidaten en collega’s. Daarnaast zie je veel bedrijven van binnen uit. Dat maakt het werken met onze formule zo gaaf!

Online media

Wij zijn elke dag actief om onze vindbaarheid op internet te vergroten. Dat doen wij via Google zoekoptimalisatie en soms Google Ads campagnes. E-mailmarketing en Social Media zijn ook opties om in te zetten. Online marketing regelen wij zoveel mogelijk centraal. Je mag gebruik maken van de bedrijvenpagina’s op social media zoals Facebook, LinkedIn, Instagram en Twitter.

Inkoopopties

De centrale inkoop regelen we vooral centraal om optimaal te profiteren van condities. Het uitzenden regelen we via ons vestiging in Dordrecht. Zij verzorgen de verloning en facturatie. De accredidatie voor verloning en aansluiting zoals NBBU is in Dordrecht geregeld voor je.

Gebruik website

Vanzelfsprekend staat je vestigingslocatie en je naam vermeld op de website. Verder kun je de webshop gebruiken als je klanten rechtstreeks wil laten bestellen + betalen. Jouw online vacatures en de reacties die daarop binnen komen worden voorzien van een automatische emailmelding. Kortom, efficiënt en snel werken.

Even iets vragen, geen probleem

Wij helpen je op het moment dat je het nodig hebt. Wij zijn er altijd als je vragen hebt over diverse zaken m.b.t de klanten, opdrachten, promoties, acties, noem het maar op. Kortom, loop je tegen een vraag op, dan gaan wij je helpen. Wij zijn er voor jou, want als het goed met jou gaat, dan profiteren wij daar met elkaar van.

Unieke formule

Onze gecombineerde formule van recruitment & consultancy met als specialisaties uitzenden, werving & selectie, payrollen, testen en outplacement is in Nederland nergens zo op deze wijze actief. Dat maakt het het voor jou dat je in een unieke formule stapt. Je mag zelf bepalen waar je het accent op wilt gaan leggen. Wil je meer consultancy doen dan is dat mogelijk of wil je meer gaan uitzenden, dan is dat ook prima. Die vrijheid van handelen past ook bij zelfstandig ondernemen.

Zelfstandig ondernemer

Als jouw ‘genen’ ondernemerschap volop vertegenwoordigen en je hebt liefde en passie voor ons vak, dan ben je bij ons aan het goede adres. Wij stimuleren eigen ondernemerschap en helpen jou daar waar mogelijk is je business te vergroten. Check goed bij jezelf of ondernemen bij je past. Dat betekent onder meer dat je initiatief moet nemen in het leggen van contacten met andere mensen, die wellicht gebruik gaan maken van jouw diensten.

Snel starten

Wij zijn in staat om binnen enkele dagen je volledig operationeel en op de markt te introduceren, vanaf kennismaking t/m marktintroductie. We hebben dan ook wel jouw hulp nodig, maar alle zaken die betrekking hebben op onze systemen (emailbox, gebruikersaccounts, visitekaarten, website aanpassingen etc.) hebben wij zo voor je geregeld. 

Wij faciliteren de volgende zaken

Gebruik website CMS

The People Company heeft een eigen mobiele website. Je gaat actief met de website werken, waaronder de Vacaturemanager + CV database. De website regelt de inschrijving van kandidaten en de mogelijkheid kandidaten een bericht te mailen.www.peoplecompany.nl

Uitnodigingen bijeenkomsten

Je bezoekt tweemaal per jaar de collegiale bijeenkomsten in Rijssen. Dit zijn zeer waardevolle momenten om kennis met collega’s en met ons uit te wisselen. Nieuwe markten en producten, innovaties, marketing, inkoop etc. zijn enkele vaste agenda onderwerpen. Daarnaast is het gewoon leuk om met directe collega’s even bij te praten, zodat je altijd vraagstukken kunt delen.

Mailaccount

De communicatie met klanten en kandidaten gaat veelal ook via e-mail. Wij maken een mailaccount aan met jouw persoonlijke contactgegevens, vormgegeven in onze eigen huisstijl. In het mailaccount zetten wij een aantal standaard sjablonen al voor je klaar. Dat zijn e-mailsjablonen die wij wekelijks gebruiken tijdens de uitvoering van ons werk.

Werksysteem

Wij richten een backoffice systeem van in, zodat je actuele opdrachten, kandidaten etc. eenvoudig in beeld kunt brengen. Ook maak je gebruik van de aanwezige digitale documenten die wij klaarzetten in de backoffice. Wij werken vanuit ‘the cloud’, dus je kunt overal waar je ook maar bent, bij je eigen gegevens komen.

Voorfinancieren lonen

De financiële administratie bij uitzenden, zoals voorfinancieren van lonen van de uitzendkrachten en het debiteurenbeheer, wordt volledig door onze partner verricht. Alle overige financiële beheer kan je zelf uitvoeren. Onze formule helpt je bij het correct afwikkelen van arbeidsovereenkomsten, betalingen en juridische overeenkomsten bij uitzenden van personeel. Wij werken samen met Fortium.

Grafische ondersteuning

Als je een keer een eigen mailing of beurs wilt organiseren, dan hebben wij in eigen huis de mogelijkheid om dat te organiseren. Zowel online als offline hebben wij de mensen daarvoor in huis. Van digitale mailings, flyers en folders, magazines tot overige drukwerk is mogelijk. Productiekosten zijn dan wel voor jouw eigen rekening.

Je eigen uitzendbureau

Je kunt gebruik maken van onze e-mailmarketing kennis, waarbij wij volop voorbeelden hebben om een professionele e-mail campagne op te zetten.Je moet wel zelf zorgen voor de content oftewel de relatiegegevens. Bij aanvang mag je ook een dag bij ons op kantoor meelopen, zodat je de sfeer goed kan proeven.

Je staat er niet alleen voor

Je kiest voor ondernemen met een bureau, omdat je een ultieme wens invult. Omdat wij dezelfde belangen hebben, zoeken wij samenwerking ook actief op. En er kunnen altijd situaties ontstaan die vragen om back-up, of als je eens een nieuwe ervaring wilt uitwisselen dat je dan kan klankborden Je staat er dus niet alleen voor. Want gaat het met jou goed, dan gaat het met ons ook goed.

Kennisoverdracht

Wij brengen graag kennis over m.b.t. verkoop, marketing, media en social media. De ervaringen in ons vakgebied veranderen regelmatig en wij volgen trends in de markt. Die kennis delen wij graag met jou. En natuurlijk horen wij ook graag van jou signalen die je oppikt uit de markt, zodat wij die informatie met alle collega’s kunnen delen.

Voor jezelf beginnen?

Hebben wij je zintuigen geprikkeld?

En wil je eigenlijk wel eens sfeer proeven! Laat je eens vrijblijvend informeren. Wij denken dat we een heel leuk, interessant en ondernemend beroep hebben. En misschien wil jij dat ook! Een afspraak is zo gemaakt. Onder het genot van een verse kop koffie of thee praten we verder. Tijdens de afspraak nemen wij de tijd voor jou en leggen wij rustig uit wat je van ons kunt verwachten. Wij proberen mee te denken, ook als wij denken dat jouw belangen op een andere wijze beter tot z’n recht kan komen. 


Meer weten? Vraag naar Hans Dirksen

(T) 0548 515994 of 06-27011912

Of stuur ons even een bericht.


    Naam*

    Email*

    Telefoon*

    * zijn verplichte velden.

    Bericht

    Links websites

    Telefoon

    Rijssen 0548-515994

    Onderdeel van:

    ROCK Design B.V.
    Creative Digital Agency
    0548-517363